pátek 25. července 2014

týdnů pět :)
Karlík je zlatíčko, jen kdyby přes den víc spal, abych /sobecky/ něco i já stihla.. jako jídlo, uklízení, cvičení a hlavně moje milované ilustrace. Když už máme živoucího Budulínka..

U kojení zažíváme hotová muka :(( on se vzteká, že to neteče a mlátí mě pěstičkou do prsu.. já .. i když dlouho trpělivá, při takovým počínání chytám pocit beznaděje a závisti.. Protože to je to, co "opravdu vyvíjí vztah mezi matkou a dítětem".. u nás to musí jen posilovat jeho vztek ke mně, jestli je pravda co se říká..
Takže prsa jsou pořád jen na zkoušení a dopíjení..
Hlavní akce je s odsávačkou, injekční stříkačkou a bohužel i umělým mlékem na dokrm..
ne, nevzdáme se..

a zítra už logo a věci svatební .)


7 komentářů:

  1. Nič stíhať nemusíš, žiadne upratovanie, cvičenie, ... to všetko príde, keď bude mať tri mesiace, tak už bude maličký úplne super a ty si budeš vedieť rozvrhnúť a zosúladiť veci, budete mať režim. Kojenie bol aj u nás boj. Ja som to vzdala. A zrazu malý cez deň aj v noci krásne spal, bol spokojný, usmiaty, ja som bola kľudná, lebo som nebola v strese, či bude dobre sať alebo nebude. Najdôležitejšie pre dieťa je láska matky (a tú tvoj malý dostáva určite v hojnej miere), nie či sa napije z prsníka alebo z fľaše. Môj má dva roky a máme nádherný vzťah aj bez kojenia. Drž sa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc děkuji za tak povzbudivý komentář!
      Máš úplnou pravdu, člověk prostě musí najít tu míru, do kdy to má smysl a kdy už je to jen trápení pro oba.. Já byla kojená týden, sestra vůbec.. maminka měla stejný problém co já, jen v jiné době bez všemožných pomůcek. Obě ji milujem.

      Jen pořád doufám, že se to může ještě změnit.. máme i světlé momenty, kdy pije klidně a spokojeně, jen jich zatím není moc. Když se mu mlíkárna nelíbí, tak ho samosebou nenutím a dostane hned najíst až si zamlaská. Nejdůležitější je, že nestrádá, naopak krásně přibírá.. stačí tuhle fotku přirovnat k fotce ze druhého týdne, kdy byl ještě jen kojený. Od prvního do druhého týdne přibral jen 60g.. pak laktační poradkyně a třetí týden (kdy byl krmený mateřským mlékem stříkačkou plus sem tam umělým) měl 530g nahoře a zvětšil se mu apetit :)

      S tím stíháním máš samosebou pravdu, jen mě vždycky rozhodí kamarádky co měly obdobný termín porodu a mají údajně naklizeno a pomalu sterilně, každý den zvládnou s kočárem projížďku a i nakoupit a ještě mají čas se o sebe starat aby s nima byl chlap spokojenej. Buď ty jejich děti nějak zázračně spí, nebo se jim tolik nevěnujou. Já jsem typická prvomatka ve spoceným triku, co je ráda když se osprchuje, vyčůrá nebo nají. Nicméně, když spí kája víc jak hodinu v kuse (což se často nestává) tak už mi šíleně chybí. Ráda mu věnuju každou volnou chvilku..ale taky ráda slyším, že tenhle pekelnej zápřah nebude trvat věčně.. a třeba i začne spát v kočárku, jako ostatní děti.. Ten náš Budulínek je prostě tuze zvědavej, tak očička zavře málokdy.. Ale nepláče skoro vůbec.

      tuhle esej psal semnou a pomalu dvě hodiny :))
      posílám obejmutí a ještě jednou moc děkuji

      Vymazat
    2. Evi, akoby som čítala o sebe. Tiež ako typická prvomatka ešte o 11 doobeda som bola hladná, neumytá, neprezlečená, ale malý bol obriadený ukážkovo. Upratovanie som začala stíhať až po tom treťom mesiaci a to štýlom, že jeden deň som utrela po kúskoch prach, druhý som povysávala ... ale na prechádzku som s ním išla každý deň, lebo on v kočíku prespal 2 - 3 hodiny, ale to sa kočík musel hýbať (žiadne také, že som ho dala von a venovala sa sebe a domácnosti), takže som mala aj cvičenie-:) A presne, keď už spal, mne bolo za ním smutno. A kaderníkovi som sa dostala až keď mal 15 mesiacov. Ešte že si vlasy nefarbím, len sa dávam strihať, to by som bola vyzerala. A never všetkému, čo kamarátky povedia. Takých dokonalých matiek, manželiek a gazdiniek v jednom nájdeš veľmi málo. Ďakujem za tvoju ,,esej", nemusíš mi odpisovať, oddychuj.

      Vymazat
    3. stejně napíšu :) Moc děkuju.. doufám, že se na mně ještě koukneš, jak makáme..

      Vymazat
  2. U nás to byl s kojením také boj. Ale nevzdala jsem to a syna kojila 4 měsíce a dceru 7. Zkoušela jsi homeopatika? Na tvorbu mléka mi moc pomohl Ricinus communis 5CH a taky pít hodně melty a čisté vody. A spánek... když spí Karlík, lehni si taky, vše ostatní počká. Držím palce! Ale hlavně - když to náhodou nepůjde, nic se neděje, krásný vztah mezi sebou budete mít i tak (já a mé děti jsme toho důkazem :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne ty homeo beru :) prsa nality, ale prutok slaboulinkej.. po kapkach. Asi vemu spendlik a budu delat dirky :) vsechno se jeste ukaze. Moc dekuju za podporu :)

      Vymazat
  3. Evi, Karlík je krásný a ty se nestresuj ničím a nikým! Neodmítej jakoukoliv pomocnou ruku - rada mé kamarádky, kterou mu udělila s příchodem z porodnice. a byla to jedna z nejlepších, kterou jsem kdy dostala :-) Kojila jsem krátce, musela jsem po týdnu doma znovu do nemocnice a pak se mi mlíko začalo ztrácet. Nemá smysl se tím trápit, důležitý je vztah a klid. a jak říkala moje babička - bordel v bytě, šťastné dítě. A kdesi jsem četla, že děti si nikdy nepamatují, jestli bylo doma naklizeno, ale to jaká tam byla nálada. Takže se s nikým nesrovnávej a užívej si to, že máš krásné, zdravé miminko!

    OdpovědětVymazat