středa 23. dubna 2014

můj oblíbený pohled :)
Konečně se spousta věcí vyřešila. A i když není vše úplně hotovo a vypíglováno, jsme tu moc šťastní.
Dnes jsem poprvé po rekonstrukci zůstala doma celý den. Užívala si z otevřeného okna zvuky Vršovic, včetně krásné hry na klavír, co se linula od sousedů.. Nedovedu si představit místo, kdy bych byla raději.
Courám se bytem a nakukuju. Do Karlíkova budoucího pokojíčku..



Pozoruju fotku Pána domu v předsíni..
a objevuju, že je vidět ze všech koutů obýváko-kuchyňského prostoru :)

6 komentářů:

  1. Takhle dokonale vymazlený ten náš prostor asi nikdy nebude, ale raduju se vždycky když tam mužu pobýt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je to nejhlavnější ! :)
      Tady je to kompromis kam se podíváš, podlaha obyč plovoucí :// na milované parkety si budou muset ještě tak deset let počkat. Nábytek jsme krom stolu a dětské postýlky s komodou nekupovali a nemáme ani jednu skříň :) Na tu se teda jednou opravdu těším. Ale i tak je to nejkrásnější domov na světě.. sousedka nám přes den občas hraje nádherně na klavír.. kočka chytá sluníčko v meziokně.. sme tu prostě doma.

      Vymazat
  2. To se bude Karlíkovi krásně bydlet ;-)

    My zařizovali bydlení před dvěma lety a ještě teď si pamatuju ten pocit, když jsem si do ložnice jako první "nábytek" pořídila lampičky, spali jsme sice ještě na matracích na zemi, ale jakou radost mi tehdá udělaly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně.. člověk ke štěstí potřebuje jen úplnou maličkost :)

      Vymazat
  3. Nádhera! Působí to na mě krásným uklidňujícím dojmem a hlavně se mi líbí ta uspořádanost a čistota a jednoduchost. Karlík se teda má :)

    OdpovědětVymazat