čtvrtek 30. srpna 2012

Dnes jsem jedno velké nevím :) nevím jak to udělat, když si potřebuju zas na rok předplatit doménu petite.cz a nevím u jaký společnosti jsem si ji zřídila. Nevím kde budeme za rok bydlet a pracovat. Možná to bude v cizině, možná tady, s domečkem nebo pozemkem na krku. Hypotékou na sto let. Jestli nám jí dají? Nevím vůbec nic.

Jediný, co vím natuty je to, že mě nikdy nepřestane ta moje La petite bavit. 
Od úterý mám konečně "služební" telefon, takže se nebojte psát volat a šířit do světa. Právě pracuju na pevném ceníku a grafice webovek. Už se to prostě musí rozjet pořádně! nápadů je mnoho a času málo :)

    

4 komentáře:

  1. nejsi sama, tenhle rok promuju na medicíně, nevím kde budu za rok, nevím kde chci nastoupit, ale jako ty vím s kým budu a to je hlavní, zbytek se vždycky nakonec ukáže sám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. držím moc palce ať je ten "zbytek" co nejpříjemnější :)

      Vymazat
  2. Takže jo? Sama na sebe? Jupííí! A i další plány jsou velkou výzvou! Držím palce a šířím do světa dál :)

    Od registrátora domény by ti mělo přijít upozornění týden předem a i pak máš na prodloužení asi měsíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama na sebe a ještě v divadle :) ale buhví na jak dlouho v tom divadle. Kubovi se rýsuje něco tak pěknýho, že to snad ani nemůže vyjít. Nevím jestli o tom mám snít pozitivně, nebo si říkat, že to stejně nevyjde, abych pak nebyla zklamaná :)

      jinak s tou doménou to bude průšvih, protože mi ji zřizoval známej (kterej mi zatím neodepisuje) a já od toho nemám ani heslo nic. Takže se obávám, že mi za pár týdnů s doménou vezmou i mail a blog :((

      Vymazat