středa 2. května 2012

- - - - -



                  © eva filipova 2012

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jani nejde říct kdo to je :) je důležité, aby nad tim sám člověk přemýšlel, co to v něm vyvolává.. žádná odpověď není špatně :)

      (Pro mně osobně je to moje sebevědomí, úzkost z nedůvěry..)

      Vymazat
  2. tak tohle presne znam... zrovna vcera me to zastihlo

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi, veľmi sa mi páčia tvoje ilustrácie a tie tričká, pozerala som si tvoj shop a zaujímalo by ma ako robíš tú tlač na textil, píšeš že, všetko je to ručná práca, môžeš mi prosím ťa napísať na môj mail ak ti to nevadí, ďakujem :)

    bibiana.skrinarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný blog.
    - fotky
    - grafické výtvory.
    Inspirativní. :-)
    PS: Krásné, nápadité a vtipné záhlaví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, to mě hrozně těší. A jste první, kdo okomentoval záhlaví :)ikdyž je pořád co lepšit, moc si toho vážím..

      Vymazat