neděle 22. dubna 2012

žádné další chmury

Protože jsem, jak už asi víte, k vlastní práci v divadle přidala i tvorbu pod značkou Petite Hirondelle - výrobu svatebních oznámení, jiných věcí potřebných a práci se sítotiskem a ilustraci - jdou zatím věci pomalu. Je mi líto každé nabídky, kterou nemohu kvůli vytíženosti v divadle přijmout.. Nicméně pořád doufám, že se tomu budu moci věnovat naplno a že mě jednou moje práce na volné noze uživí. Zatím pořád vítězí jistá (byť minimální tabulková) mzda nad tou nejistou..



A když se zdálo,  že chmurný den, zastíní to veselé, jako hodně lidí jsem spatřila v nůžkách velkou úlevu. Ano od včera mám ofinu, sice nůžkama na látku a asi pěkně zubatou, ale co :) Hned je mi líp.




2 komentáře:

  1. tvoje ilustrácie sa mi páčia a držím ti palce, nech sa darí!
    nominovala som ťa na ocenenie, pozri na môj blog, budem rada keď sa zapojíš
    Biba

    OdpovědětVymazat
  2. jé, velice děkuji :) potěšilo

    OdpovědětVymazat