pondělí 16. dubna 2012

koloniální antibiotika :)

Tak nějak příšla moje první opravdová příležitost svoje věci vystavit a třeba tak i potěšit pár lidí, kteří si je budou moci koupit. Umožnil mi to brněnský Pokojík (kouzelné místo, plné kouzelných lídí a věcí), který se účastnil Koloniálu v klubu Fléda v Brně.

Všechno, co jste tam mohli vidět od Petite Hirondelle bylo vyrobeno mnou, dá se říct v polních podmínkách, ručním sítotiskem za pomoci mého milovaného muže. Snad se tomu v budoucnu budu moci naplno věnovat a místo malého koutku v ložnici budu mít jednou svoji vlastní pracovnu. Výhodou ale i tak zůstává malovýroba a pocit, že každá jedna věc, byla vyrobena někým koho to opravdu baví a stála vcelku velké úsilí..

No ale jak to holt bývá, pár dní před Koloniálem mě postihl(slovy mého muže) z neustálého přepínání se a přechozené angíny, zánět obličejového nervu. Celá levá tvář mi napuchla s náležitou bolestí. Už už jsem myslela, že ze všeho bude muset sejít, ale nadopovaná antibiotiky jsem se tam se svoji sestřičkou - pokrevní, né medicínskou - přeci jen vypravila a rozhodně nelituji.






zbylí žabáci, jeleni a holčičky a věci krásné rozmanité, kterými se Pokojík již pyšní si budete moci prohlédnout v "hlavním stanu Pokojíku" Út - Pá / 13 - 18, Smetanova 45 Brno..

1 komentář:

  1. tie tričká sú super, páči sa mi to s jeleňom :)

    OdpovědětVymazat