úterý 17. dubna 2012

Kavárenský povaleč

Vždycky... vždycky jsem chtěla být kavárenským povalečem.
Číst si se sklenkou vína v ruce, za poslechu prvorepublikové muziky, ruchu kavárny, hlasů, chrčení stroje na kávu. Poslouchat životy ostatních a vnímat. Kreslit.

Pochybuji, že mi kdy dojde, že takhle to v životě nechodí :) Stejně si budu snít..



Jaké jsou vaše nejmilovanější kavárny?
Za sebe mohu říct, Kavárna Dobrá trafika - Praha, Újezd
Café Duende (neboli "U Bernarda", jak tomu říkám) - Praha
Kavárna V sedmém nebi - Praha
Kavárna Šlágr - Praha
Air café - Brno
Kavárna na Kozím plácku - Kutná Hora

5 komentářů:

  1. Mně se v Kutný Hoře strašně líbilo U sv.Judy:)myslím teda, že se to tak jmenovalo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jsem chvíli pomáhala jako číšnice .) Třeba sme se viděly..

      Vymazat
  2. to by sa aj mne páčilo, mám rada keď si môžem sadnúť, vychutnať si dobrú kávičku a čas sa zastaví... :) s mojou dobrou kamoškou chodíme pravidelne po kaviarňach v Bratislave a objavujeme tie nenápadné, schované v uličkách :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Kradeš mi sen! Já taky vždycky chtěla být kavárenským povalečem - akorát to kreslení na mě nesedí a s tím vínem bych to taky nepřeháněla - radši tu kávu. Hodně kávy. Možná nějakou sladkost a nebo nějaký likérek, griotku nebo něco decentně dámského v pěkné skleničce na malé stopičce :)

    OdpovědětVymazat