pátek 6. ledna 2012

první krůčky :)

Ráno jsem rozhrnula závěs a vykoukla z okna. Venku to vypadalo na šedivý den se studeným vichrem, co štípe do tváří. A nebylo to jinak. Než jsem se dostala do divadla, pekelně mě rozbolely plíce.. párkrát jsem samomluvou odfrkla, že dnešek bude stát za to a pokračovala přes jeviště do kamrlíku. Během dne se to dost zhoršilo a místo na oběd jsem se nakonec musela odporoučet domů do postele. 
Tam mě po pár hodinách probudil můj  s krabicí v ruce. Vyzvedl ho. Můj první Pan Bambus!
Bolest nebolest, hned sme ho nainstalovali a pustila jsem se do toho. Jsou to úplně první krůčky, ale už teď vím, že tahle placička mi neuvěřitelně usnadní život s pocitem v srdci, že se můžu snáz naplno rozvinout...
/Děkuji paní A. , že mi pomohla s výběrem/

moje zkušební a prostě první (po bezduchých čmáranicích čar vedle sebe samozřejmě :)




© eva filipova 2012

Žádné komentáře:

Okomentovat