sobota 14. ledna 2012

pour toujours ♥

Dnes se jeden můj milý přítel oženil :)
Moc mě mrzí, že jsem tam nemohla být, ale těší mě, že jsem mu mohla pomoct se svatbou alespoň ve smyslu papírovém. Snad je spokojené manželství bude provázet celým životem stejně tak, jako s nimi budou putovat jejich snubní prstýnky, novomanželské fotky a možná i to svatební oznámení, které za nějakých třicet let, budou chtít jejich vnoučata dychtivě vidět.

Mějte se stále tak rádi, jako se máte teď. Přejeme Vám hodně štěstí..

  


          © eva filipova 2012

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. děkuju :)Už jich mám zasebou víc.. Svatby mě baví velmi.

      Najdeš mě na:

      http://www.facebook.com/pages/Petite-hirondelle_-svatebn%C3%AD-ozn%C3%A1men%C3%AD/162857320452983

      Vymazat
  2. dokonalý, až budu mít svatbu, jsi jasná volba:)

    OdpovědětVymazat